محصولات emc |نمایندگی emc در ایران | پشتیبانی وفروش ای ام سی

محصولات emc /نمایندگی emc در ایران/ پشتیبانی ای ام سی

تاریخچه شرکت emc

فروش تجهیزات emc

تجهیزات emc بسیار متنوع میباشد.شرکت emc در زمینه تولید محصولات شبکه فعالیت میکرد.پس از خرید این شرکت توسط dell بازه محصولاتی آنها بسیار متنوع شده است.

داده افزار نوین ورسا نمایندگی فروش تجهیزات emc در ایران میباشد. و تمامی محصولات این شرکت را به فروش میرساند.

علاوه بر فروش تجهیزات emc پشتیبانی از محصولات dell emc را نیز انجام میدهد.

برای مشاوره و خرید تجهیزات emc با شماره 09192297832 تماس بگیرید

 

فروش تجهیزات dell emc

 

تاریخچه شرکت emc

EMC در آگوست 1979 در ماساچوست تاسیس شد و سه دوره متمایز را پشت سر گذاشت: دوران دیک ایگان و راجر مارینو که با موفقیت سیستم های حافظه کامپیوتری را توسعه داد و به فروش رساند. دوران موشه یانای و مایک روتگرز، زمانی که (Yanai) را توسعه داد و (Ruettgers) سیستم‌های ذخیره‌سازی کامپیوتری مبتنی بر دیسک (سخت‌افزار و نرم‌افزار) را به فروش رساند. و دوران جو توچی، سنت EMC در اجرای متمرکز و برتری فروش را ادامه می‌دهند، در حالی که عمدتاً بر یک رشته طولانی خرید برای نوآوری و تنوع تکیه می‌کنند.

EMC has been one of the best kept secrets in tech. Even in the 1990s

بازدهی سهام emc در وال استریت

EMC یکی از بهترین رازهای پنهان در فناوری بوده است. حتی در دهه 1990، زمانی که دومین سهام موفق در وال استریت، درست پس از دل بود، نسبتا ناشناخته باقی مانده است.

با این حال، تأثیر عمیقی بر صنعت فناوری اطلاعات داشت، برای مدتی داده‌های سازمانی را با تمرکز انحصاری خود بر توسعه و فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار ذخیره‌سازی داده و مدیریت داده‌ها و متقاعد کردن مشتریان خود به خرید محصولاتش مستقل از سایر تصمیمات خرید فناوری اطلاعات، بزرگ کرد. . با انجام این کار، به تعدادی دیگر از فروشندگان «بهترین نژاد» ملحق شده است که در طول دهه 1990 یک صنعت فناوری اطلاعات که قبلاً تحت سلطه چند فروشنده «یک مرحله ای» به صورت عمودی یکپارچه شده بود، بازسازی ساختار را هدایت می کردند.

جهت مشاهده استوریج های یونیتی کلیک کنید

راهکار emc که آن را تبدیل به بهترین این عرصه کرد

سپس داده ها واقعاً بزرگ شدند و شروع به خوردن دنیا کردند، که منجر به ظهور بومیان دیجیتال (به ویژه گوگل، آمازون و فیس بوک) و تجدید ساختار دیگری در صنعت فناوری اطلاعات و تغییر دیگری در ماهیت تصمیمات خرید فناوری اطلاعات و نوع خریداران فناوری اطلاعات شد. . در پاسخ به این تغییرات، EMC موافقت کرده است که توسط دل در بزرگترین ادغام فناوری تاریخ خریداری شود.

موسسان emc و تاسیس این شرکت

23 اوت 1979 دیک ایگان 43 ساله و راجر مارینو 40 ساله شغل خود را ترک کردند و هم اتاقی های سابق کالج EMC را در ماساچوست تشکیل دادند. مانند سایر کارآفرینان، آنها می خواستند رئیس خود باشند، اما بدون ایده یا برنامه ای برای یک محصول، در ابتدا مبلمان اداری را می فروختند.

1980 اگان و مارینو نمایندگان نیوانگلند برای اینتل شدند و خط تولید این شرکت را فروختند و سیستم‌های توسعه ریزپردازنده را اجاره کردند. آنها همچنین حافظه کامپیوتر PDP-11 DEC و مینی کامپیوترهای شرکت های دیگر را می فروشند.

اولین تولید شرکت emc

1981 به پیشنهاد یکی از مشتریان خود، ایگان، مارینو و تعداد انگشت شماری از مهندسان دیگر، اولین محصول EMC را توسعه دادند، یک حافظه سازگار با مینی کامپیوتر Prime Computer، که قابلیت اطمینان و ظرفیت بالاتری را با نصف قیمت محصول مشابه Prime ارائه می دهد.

1983 EMC به مسیر موفقیت آمیز استفاده از اجزای استاندارد اینتل برای توسعه محصولات حافظه جامد سازگار برای مینی کامپیوترهای DEC VAX و Wang Laboratories ادامه می دهد. درآمد سالانه: 6 میلیون دلار راجر مارینو، که به‌خاطر توسعه نیروی فروش قاطع EMC شناخته می‌شود، می‌دانست که فارغ‌التحصیلان اخیر کالج با انگیزه‌ای را که بازیکنان تیم خوبی هم بودند، کجا پیدا کند: «مردانی را استخدام کردم که دوستشان داشتم. من افراد باهوش را دوست دارم. من ورزشکاران را دوست دارم. این بچه هایی که برای من کار می کردند ورزشکاران باهوشی بودند و بیرون رفتند و کشتند» (به نقل از مجله بوستون، نوامبر 2003).

عرضه عمومی شرکت emc

آوریل 1986 EMC در نزدک به صورت عمومی عرضه شد و 30 میلیون دلار جمع آوری کرد. درآمد سال 1986 66.6 میلیون دلار (از 33.3 میلیون دلار در سال قبل) و درآمد 18.6 میلیون دلار (از 7.5 میلیون دلار) با 400 کارمند بود.

در جشن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس EMC در سال 2004، ایگان توضیح داد که چگونه در طی ارائه ای به تحلیلگران و سرمایه گذاران وال استریت قبل از عرضه اولیه سهام EMC، یک تحلیلگر نه چندان دوستانه پرسید: «همانطور که می دانیم، همه شرکت ها در نهایت از کار می افتند. چه چیزی باعث از بین رفتن EMC می شود؟ ایگان (در سال 2004) گفت: «اعتراف می کنم که برای این کار آماده نبودم. من هرگز واقعاً به آن فکر نکرده بودم و امروز که اینجا ایستاده‌ام، نمی‌دانم چرا هرگز این کار را خواهم کرد!»

مدیرعاملی که emc را متحول کرد

آگوست 1987 دیک ایگان موشه یانای را استخدام کرد و به او سلطنت رایگان داد تا یک سیستم ذخیره سازی دیسک اصلی را توسعه دهد. دیو ولانته (در آن زمان در IDC): «موشه چندین تماس فنی کلیدی انجام داده است که برخلاف عقل مرسوم بود، اما کاملاً مشخص بود. این شرکت بدون موشه به جایی که امروز است نمی رسید» (به نقل از بازاریابی رادیکال 1999، به زیر مراجعه کنید).

در مصاحبه ای در سال 1999، دیک ایگان تصمیم به ورود به بازار ذخیره سازی دیسک را با اشاره به اینکه “هرم ذخیره سازی” در واقع یک الماس است، توضیح داد. “هرم” روش سنتی تقسیم‌بندی بازار ذخیره‌سازی داده‌ها بود، با یک بازار کوچک – از نظر کل بایت‌های ذخیره‌سازی داده – در بالای آن، که توسط حافظه پرهزینه که دسترسی سریع به داده‌ها را فراهم می‌کند و یک بازار بزرگ نشان می‌داد. با تعداد زیادی بایت در پایین که با نوار نسبتاً ارزان و با دسترسی آهسته نمایش داده می شود. اما او متوجه شد که یکی از بخش‌های وسط هرم، که توسط ذخیره‌سازی دیسک با هزینه نسبتاً بالا برای هر مگابایت نشان داده می‌شود، بازار بسیار بزرگ‌تری از نظر درآمدهای بالقوه نسبت به بازارهای بالا و پایین هرم است. این ناهنجاری بازار عمدتاً به دلیل تسلط آی‌بی‌ام در بازار ذخیره‌سازی دیسک اصلی بود که منجر به فروش دیسک‌های ذخیره‌سازی در آن زمان به قیمت بیش از 10 دلار در هر مگابایت شد. با محصول مناسب، EMC می‌تواند موفقیتی را که در بازار حافظه‌های سازگار با پلاگین به دست آورده بود، تکرار کند، جایی که از چتر قیمتی که توسط فروشندگان مینی‌کامپیوتر برای فروش محصولات حافظه اختصاصی (و گران‌قیمت) ارائه می‌شد، لذت می‌برد.

ورود emc به بورس نیویورک

مارس 1988 معاملات سهام EMC در بورس نیویورک آغاز شد. ایگان در سال 1994 به Upside گفت: “من می‌خواستم در اسرع وقت وارد بورس نیویورک شوم زیرا مشتریانی که به آنها می‌فروختم همه در آن تابلو بازی می‌کردند.”

آوریل 1988 EMC یک کارخانه تولیدی در کورک ایرلند افتتاح کرد تا تقاضای رو به رشد بین المللی را برآورده کند.

1988 EMC اولین ضرر سالانه خود (7.8 میلیون دلار) را متحمل شد که اولین محصول ذخیره سازی مبتنی بر دیسک برای بازار پردازنده مرکزی IBM پس از نصب بارها با شکست مواجه شد. 18 ماه طول کشید (و 18.5 میلیون دلار ضرر دیگر در سال 1989) تا اینکه مشکل در درایوهای دیسکی که با دانه‌هایی از پودر صورت به EMC فرستاده می‌شدند (مونتاژکننده‌ها به درستی آموزش ندیده بودند) که باعث از کار افتادن تصادفی آن‌ها شد. در پاسخ، EMC برنامه های کیفیت و بهبود مستمر در سطح شرکت را اجرا می کند و گواهی ISO را دریافت می کند.

اولین سیستم ذخیره ساز emc چه بود؟

سپتامبر 1990، EMC Symmetrix Integrated Cached Disk Array را معرفی کرد، یک دستگاه ذخیره سازی رایانه مرکزی، که آرایه ای از دیسک های رایانه شخصی را با حافظه کش بزرگ برای دسترسی سریع به داده ها و در دسترس بودن بالا در یک فضای کوچک ترکیب می کند. پیش از این، ذخیره‌سازی برای سازندگان مین‌فریم مورد توجه قرار می‌گرفت – محفظه‌ای غیرفعال که همراه با «دیسک گران‌قیمت بزرگ (SLED)» عرضه می‌شد. در سال 1991، این محصول 38 درصد از درآمد سالانه EMC را تشکیل می داد.

دلیل فروش خط سود آور emc چه بود؟

1991 EMC بسیاری از محصولات حافظه خود را با تمرکز بر سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر دیسک حذف کرد. راجر مارینو به Upside در سال 1994: «در آن زمان، نمی‌توانستم بفهمم چرا ایگان می‌خواهد چنین خط سودآوری را بفروشد. اما اکنون می بینم که زمان بندی فوق العاده ای از سوی ایگان بود.”

دسامبر 1991 درآمدهای سال 1991 با 37 درصد افزایش به 260 میلیون دلار و درآمد 223 درصد به 11 میلیون دلار افزایش یافت.

این نوشته مقاله سایت https://www.forbes.com/ میباشد که به فارسی ترجمه شده است.

محصولات emc در ایران

شرکت emc محصولات متنوعی را به بازار معرفی کرده است .ای ام سی تمامی محصولات مربوط به زیر ساخت و شبکه را تولید و به بازار عرضه کرده است .در ادامه به بررسی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت و بررسی کاملی از این محصولات خواهیم داشن.

 

 

محصولات dell emc

 

 

-هارد emc 

ای ام سی را بیشتر با ذخیره سازهایش میشناسند و در زمینه ذخیره سازی و نگهداری دیتا توانسته سهم عمده بازار را به خودش اختصاص دهد و همین رشد چشمگیر این شرکت در حوزه ذخیره سازها شرکت dell را وانمود به خریداری شرکت emc کرد.

ذخیره سازی و تکنولوژی های منحصر به فرد این شرکت در ذخیره سازی و بهینه سازی در ذخیره سازی باعث افزایش تقاضای محصولات ذخیره سازی emc شده است .

جهت مشاهده هارد emc و خرید هارد emc کلیک کنید

EMC که توسط Dell در سال 2016 خریداری شد، ذخیره سازی داده، امنیت اطلاعات، مجازی سازی، تجزیه و تحلیل، رایانش ابری و سایر محصولات و خدماتی را می فروشد که سازمان ها را قادر می سازد تا داده ها را ذخیره، مدیریت، محافظت و تجزیه و تحلیل کنند.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*