محصولات سیسکو | معرفی شرکت سیسکو |نمایندگی سیسکو در ایران
محصولات CISCO

محصولات سیسکو/معرفی شرکت سیسکو/نمایندگی سیسکودرایران

تاریخچه شرکت سیسکو

تاریخچه خواندنی شرکت سیسکو یکی از سه ضلع برتر صنعت تجهیزات شبکه جهان

سیسکو سیستمز، شرکت فناوری آمریکایی، که در سرتاسر جهان فعالیت می کند، که بیشتر به خاطر محصولات شبکه های کامپیوتری خود شناخته شده است. سیسکو به عنوان شرکتی که محصولات خود را بیشتر به سایر مشاغل می فروخت، نامی شناخته نشد، اما در دهه دوم قرن بیست و یکم یکی از بزرگترین شرکت ها در ایالات متحده بود. سیسکو در سال 1984 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد.

محصولات CISCO

زوجی که بزرگترین شرکت های جهان را تاسیس کردند

بنیانگذاران سیسکو سیستمز، لئونارد بوزاک و ساندرا لرنر، یک زوج متاهل (که بعداً طلاق گرفتند) بودند که در دوران دانشجویی در دانشگاه استنفورد با هم آشنا شده بودند. پس از فارغ التحصیلی در سال 1981، آنها در مدرسه کار کردند و امکانات کامپیوتر دو بخش مختلف را مدیریت کردند. Bosack راهی برای اتصال شبکه های کامپیوتری مربوطه خود با استفاده از فناوری که سایر کارمندان استنفورد در دهه 1970 ابداع کرده بودند، یافت. او و لرنر دریافتند که فناوری روتر، همانطور که از آن نام برده می شود، می تواند بسیار سودآور برای استفاده در مقیاس بزرگ در خارج از دانشگاه تطبیق داده شود. در دسامبر 1984، این دو شرکت سیسکو سیستمز (که در اصل “سیسکو سیستمز” نوشته شده بود) را تاسیس کردند که نام شرکت را از شهر سانفرانسیسکو گرفته بود. استنفورد در نهایت مجوز نرم افزار اختصاصی خود را به سیسکو داد.

اولین محصول شرکت سیسکو

در سال 1985، سیسکو اولین محصول خود را به فروش رساند که یک کارت رابط شبکه برای کامپیوترهای Digital Equipment Corporation بود. اولین موفقیت بزرگ آن، روتری که چندین پروتکل شبکه را ارائه می کرد، سال بعد به دست آمد. بنیانگذاران که برای توسعه نیاز به پول نقد داشتند، به یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به نام Sequoia Capital مراجعه کردند. سکویا کنترل موثر شرکت را در اواخر سال 1987 به دست گرفت و جان مورگریج را به عنوان رئیس و مدیرعامل در سال 1988 منصوب کرد. او به خوبی مدیریت کرد، اما با بنیانگذاران کنار آمد. در سال 1990، اندکی پس از اینکه سیسکو اولین سهام خود را به عموم فروخت، لرنر از شرکت اخراج شد و پس از آن بوزاک از این شرکت کنار رفت.

رشد سریع و ناگهانی سیسکو یا این محصول

سیستم سیسکو در اوایل دهه 1990 به سرعت رشد کرد. این شرکت روتر بهبود یافته مدل 7000 را در سال 1993 معرفی کرد و در همان سال شروع به خرید شرکت های دیگر کرد. اولین خرید آن، Crescendo Communications، به سیسکو اجازه داد تا قاطعانه وارد حوزه تجهیزات سوئیچینگ شبکه شود. در سال 1994، شرکت دفتر مرکزی خود را از منلو پارک، کالیفرنیا، به سن خوزه منتقل کرد و سال بعد جان تی چمبرز جایگزین مورگریج به عنوان مدیر عامل شد. چمبرز به دنبال استراتژی رشد از طریق اکتساب ادامه داد. در سال 1998 سیسکو سلسیوس سیستمز را خریداری کرد، شرکتی با تخصص در تلفن اینترنتی که به سیسکو کمک کرد تا موقعیتی مسلط در فناوری VoIP داشته باشد.

در سال 2006، سیسکو TelePresence را معرفی کرد، نوعی کنفرانس ویدئویی که به افراد در مکان‌های مختلف اجازه می‌دهد به گونه‌ای که گویی در یک مکان هستند، تعامل داشته باشند. تخصص شبکه سیسکو آن را به ارائه دهنده پیشرو محصولات برای اینترنت اشیا تبدیل کرد، مفهومی که اغلب در سیسکو نامگذاری شده است. چمبرز در سال 2015 بازنشسته شد، زیرا شرکت به طور فزاینده ای تاکید خود را از سخت افزار به نرم افزار تغییر داد.

سیسکو شبکه

سیسکو را با سوئیچ ها و روتر هایش در ایران می شناسند اما سیسکو محصولات متنوع تری در زمینه شبکه تولید میکند .

همه چیز درباره سیسکو

قیمت محصولات سیسکو

فروش مجصولات سیسکو

قطعات سیسکو

تجهیزات سیسکو

نمایندگی سیسکو

فروش سیسکو

فروش تجهیزات سیسکو

سایت سیسکو

دستگاه سیسکو

وارد کننده سیسکو

سایت رسمی شرکت سیسکو

نمایندگی فروش سوئیچ سیسکو

تجهیزات شبکه سیسکو

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*