برترین شرکت های تولید کننده فایروال در جهان
firwall

برترین شرکت های فایروال جهان

برترین فایروال های جهان

در این مقاله به بررسی شرکت های تولید کننده و برتر فایروال در جهان خواهیم پرداخت و من معرفی شرکت محصولات آنها را در زمینه امنیت و دیواره آتش یا همان فایروال به شما معرفی خواهیم کرد.

firwall

فایروال چیست ؟

فایروال یک دستگاه امنیتی شبکه است که ترافیک ورودی و خروجی شبکه را رصد می کند و بر اساس مجموعه ای از قوانین امنیتی تعریف شده تصمیم می گیرد که آیا ترافیک خاصی را مجاز یا مسدود کند. فایروال ها برای بیش از 25 سال اولین خط دفاعی در امنیت شبکه بوده اند.

حالا که فهمیدیم فایروال چیست به سراغ معرفی شرکت های برتر میریم.

1- فایروال شرکت  Fortinet FortiGate

یکی دیگر از فایروال های با کارایی بالا Fortinet FortiGate است که مجموعه ای از ویژگی های امنیتی را برای کمک به محافظت از شبکه شما در برابر حملات خارجی و نفوذهای داخلی ارائه می دهد. این پشتیبانی از الزامات انطباق پیچیده را ارائه می دهد و قابلیت های مجازی سازی پیشرفته را ارائه می دهد در حالی که برای مشاغل کوچک تا بزرگ مناسب است.

خرید و مشاهده فایروال فورتی گیت

Fortinet یک شرکت امنیت سایبری با دفتر مرکزی در Sunnyvale، کالیفرنیا است. این شرکت راه حل های امنیتی مانند فایروال، امنیت نقطه پایانی و سیستم های تشخیص نفوذ را توسعه داده و به فروش می رساند. Fortinet دفاتری در سرتاسر جهان دارد. برادران کن شی و مایکل شی در سال 2000 فورتینت را تأسیس کردند.

فایروال فورتی نت

2- شرکت Cisco

سیسکو از برترین و نام آشناترین شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه در جهان به شمار می رود.

سیسکو سیستمز در دسامبر 1984 توسط لئونارد بوزاک و سندی لرنر، دو دانشمند کامپیوتر دانشگاه استنفورد که در اتصال کامپیوترها در استانفورد نقش داشتند، تاسیس شد.

سیسکو یک شرکت آمریکایی می باشد که دفتر ان در کالیفرنیا واقع شده است.

شرکت سیسکو

3-شرکت Sophos

فایروال های سوفوس نیز از محصولات پر طرفدار در جهت امنیت اطلاعات و داده در جهان به شمار میروند.

سوفوس در سال 1985 در بریتانیا تاسیس شد.

سوفوس یک شرکت بریتانیایی در زمینه تولید نرم‌افزار و سخت‌افزارهای امنیتی است این شرکت در سال ۲۰۲۰ به فروش رسید و در بورس اوراق لندن فهرست شد.

سوفوس توسط هرسکا و لامر تاسیس شد و توانست در بریتانیا محصولات خود را به فروش برساند و قالب بازار بریتانیا را در دست بگیرد.

از سال ۱۹۹۰ سوفوس تمرکز خود را بر روی امنیت و آنتی ویروس‌ها

فایروال سوفوس

4- شرکت Juniper Networks

Juniper Networks یک شرکت آمریکایی است که دفتر آن در کالیفرنیا قرار دارد این شرکت به صورت تخصصی تجهیزات شبکه و نرم‌افزارهای امنیتی را تولید میکنند.

این شرکت در سال ۱۹۹۶ توسط سیندو و کرینز تاسیس شد.

این شرکت ابتدا روی روترها کار می‌کرد فروش و درامد آنها به حدی رسید که شرکت سیسکو یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده روتر را به چالش کشید.Juniper علاوه بر تجهیزات شبکه و امنیت روی روترها هم بسیار قوی کار می‌کند و توانسته بخش عمده‌ای از بازار را به خود بگیرد این شرکت به صورت تخصصی روی جستجوی آدرس‌ها و ترافیک مستقیم اینترنت کار می‌کند.

جانپیر

جهت مشاهده استوریج HPE 3PAR 8450 کلیک کنید.

5- شرکت Check Point

چک پوینت یک شرکت آمریکایی که محصولات سخت‌افزار و نرم‌افزارهای امنیت فناوری اطلاعات و شبکه را برای موبایل و امنیت داده تولید می‌کند.این شرکت چیزی حدود ۶۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار دارد.شرکت توسط گان گیل شویت و ماریوس و کرامر در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد.

check point

6- شرکت SonicWall

SonicWall یک شرکت آمریکایی است که در زمینه امنیت و سایبری و لوازم الکترونیکی عمدتاً جهت امنیت شبکه و مدیریت تهدید یکپارچه روال‌های مجازی امنیت ابری و ضد هرزنامه کار می‌کند.

مقر این شرکت در سیلیکون ولی است.

شرکت دل در سال ۲۰۱۲ شرکت تونیک ولید را خرید.

این شرکت برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ توسط برادران راوی تاسیس شد که کارت‌های اینترنت‌ها و هاب تولید میکردند.

پس ازهاب‌ها این شرکت سراغ محصولات امنیتی رفت که توانست در این زمینه بسیار موفق ظاهر شود.

sonic wall

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*